CUBASE SX 3


ברוכים הבאים למדריך קיובייס CUBASE SX בעברית
שמסביר לכם את תוכנת קיובייס CUBASE SX בשפה שלכם...

באתר זה תוכלו למצוא וידאו הדרכה לתוכנת קיובייס CUBASE SX בעברית, טיפים ועצות לשימוש יעיל ונכון בתוכנת קיובייס CUBASE SX, ומאפשר לשאול שאלות ולקבל תשובות בנושאים המעניינים כל מי שהוא בעל אולפן ביתי מבוסס קיובייס CUBASE SX.
בכל שלב, תוכלו להתמצא באתר דרך מעבר בין הקטגוריות השונות, ולשתף אותנו בתשובות שלכם לשאלון השבועי.


כיצד לחתוך CUBASE SX VIDEO - Loop

בסרטון הבא תוכלו לראות כיצד אפשר לחתוך קטע מסוים מתוך שיר, באמצעות תוכנת קיובייס ולהשתמש בו כ"לופ", כשכל העריכה מתבצעת על ערוץ אודיו.



CUBASE SX 3

2 תגובות:

peshkoo אמר/ה...

שמע אח שלי קודם כול אתה תותח שאתה עושה את כול זה..מחזיק ממך

דבר שני ..
אני לא מזמן הורדתי קיובייס ואין לי ממש מושג מה אני עושה איתו אתה יכול להסביר לי בבקשה בשלבים מה אני יכול לעשות ואיך...אני רוצה ליצור טראנס ומוזיקה אלקטרונית אז בבקשה ממך אם אתה יכול לעזור לי ולהסביר איך אני עושה את זה...
הנה האיי סי קיו והמסנז'ר שלי..
331225701
peshko@live.com



אני יעריך מאוד אם תענה לי ותסכים לעזור

תודה מראש
פשקו
=]

Ariel אמר/ה...

תודה רבה על המדריך מחכה לקטעים נוספים אני משתמש מתקדם בקיובייס ואני שמח ללמוד טריקים חדשים
אז תודה רבה לך