CUBASE SX 3


ברוכים הבאים למדריך קיובייס CUBASE SX בעברית
שמסביר לכם את תוכנת קיובייס CUBASE SX בשפה שלכם...

באתר זה תוכלו למצוא וידאו הדרכה לתוכנת קיובייס CUBASE SX בעברית, טיפים ועצות לשימוש יעיל ונכון בתוכנת קיובייס CUBASE SX, ומאפשר לשאול שאלות ולקבל תשובות בנושאים המעניינים כל מי שהוא בעל אולפן ביתי מבוסס קיובייס CUBASE SX.
בכל שלב, תוכלו להתמצא באתר דרך מעבר בין הקטגוריות השונות, ולשתף אותנו בתשובות שלכם לשאלון השבועי.


CUBASE SX VIDEO - Cutoff & Resonance

בסרטון הבא תמצאו הסבר למונחים: CUTOFF ו-RESONANCE ולאופן השימוש בהם.
ניתן לדרג, להוסיף תגובות ולשאול שאלות.



CUBASE SX 3

תגובה 1:

יוראי אמר/ה...

כל הכבוד על היוזמה! אתה מסביר ממש יפה ומעניין והשפה שלך ממש הרשימה אותי באמת..
בא אני אגיד לך מה לא בסדר לדעתי מבחינה טכנית-מוזיקאלית. לדעתי ולא שאני מומחה דגול, אבל אני חושב שהמכשיר שאתה מציג האקולייזר במטרה שלו זה לשפר את הסאונד על מנת לקלוע לתדרים שהמפיק רוצה יותר או פחות לשמוע. הסרט שאתה מציג גורם לצופה או למתלמד להבין שעם המכשיר הזה בעצם עושים אפקט קאט-אוף והיי פאס! וזו שגיאה גדולה למה יש מכשיר נהדר בשביל זה מבית היוצר של קיובייס יש פלאג שנקרא step filter אני חורש אותו הוא אדיר :)